نماد اعتماد

اسپری ترمیم کننده رولون مدل One Uniq حجم 150 میلی لیتر Revlon Uniq One Hair Treatment

  5  از  1  رای
برند : متفرقه
دسته بندی : سرم و اسپری مو
فروشنده :
لیدی لرد
زمان تحویل:
موجود در انبار لیدی لرد ✅
  • اصالت کالا : اصل
کلمات کلیدی :  اسپری , ترمیم , کننده , رولون , مدل , حجم , میلی , لیتر , اسپری ترمیم , اسپری کننده , اسپری رولون , اسپری مدل , اسپری حجم , اسپری میلی , اسپری لیتر , ترمیم اسپری , ترمیم کننده , ترمیم رولون , ترمیم مدل , ترمیم حجم , ترمیم میلی , ترمیم لیتر , کننده اسپری , کننده ترمیم , کننده رولون , کننده مدل , کننده حجم , کننده میلی , کننده لیتر , رولون اسپری , رولون ترمیم , رولون کننده , رولون مدل , رولون حجم , رولون میلی , رولون لیتر , مدل اسپری , مدل ترمیم , مدل کننده , مدل رولون , مدل حجم , مدل میلی , مدل لیتر , حجم اسپری , حجم ترمیم , حجم کننده , حجم رولون , حجم مدل , حجم میلی , حجم لیتر , میلی اسپری , میلی ترمیم , میلی کننده , میلی رولون , میلی مدل , میلی حجم , میلی لیتر , لیتر اسپری , لیتر ترمیم , لیتر کننده , لیتر رولون , لیتر مدل , لیتر حجم , لیتر میلی , روولون , اسپری رولون ۱۰ کاره , خرید اسپری رولون ۱۰ کاره , خرید رولون اسپری مو , قیمت رولون اسپری موچ , رولون اسپری مو , REVELON , اسپری ترمیم کننده رولون مدل One Uniq حجم 125 میلی لیتر , اسپری ترمیم کننده رولون مدل One Uniq حجم 150 میلی لیتر , اسپری مو 10 کاره رولون مدل یونیک وان ترمیم کننده اصل , اسپری رولون اصل , اسپری مو رولون قرمز , اسپری یونیک وان رولون , قیمت اسپری ۱۰کاره رولون ,
معرفی اجمالی محصول

Revlon Uniq One Hair Treatment

اسپری مو ده کاره یونیک وان، محصولی بسیار منحصر به فرد از برند رولون است که تمامی مشکلات ناشی از خشکی و بی حالتی مو را برطرف می کند. این محصول ترمیم کننده ی موهای خشک و آسیب دیده است و موجب افزایش درخشندگی و حالت پذیری مو می گردد. همچنین از بین رفتن وز و ایجاد مقاومت در برابر حرارت از دیگر ویژگی های این محصول است.
 اسپری موی 10 کاره رولون یونیک وان: راه‌حلی جامع برای مراقبت از مو

اسپری موی 10 کاره رولون یونیک وان، محصولی است که به‌طور خاص برای حل مشکلات متنوع مو طراحی شده است. با حجم 150 میلی‌لیتر، این اسپری به‌عنوان یک ترمیم‌کننده موثر برای موهای خشک و آسیب‌دیده عمل می‌کند و در عین حال، دارای ویژگی‌های متعددی نظیر آبرسانی، تقویت، براق‌کنندگی و حالت‌دهی است. این محصول نه‌تنها موجب افزایش درخشندگی و لطافت مو می‌شود، بلکه به جلوگیری از وز شدن و ایجاد مقاومت در برابر حرارت نیز کمک می‌کند. 

نحوه استفاده

استفاده از اسپری موی یونیک وان به‌صورت آسان و سریع میسر است. این اسپری می‌تواند بر روی موهای خشک یا مرطوب پس از استحمام و بدون نیاز به آبکشی استفاده شود. برای موهای مرطوب، اسپری باید از فاصله 20 سانتی‌متری بر روی موها پاشیده شود. به‌طور کلی، مقدار اسپری مورد نیاز بسته به مو متفاوت است: برای موهای کوتاه، 6 تا 8 اسپری؛ برای موهای متوسط، 7 تا 12 اسپری و برای موهای بلند، 10 تا 15 اسپری توصیه می‌شود. 

در مورد موهای خشک نیز، تولیدکننده توصیه می‌کند که اسپری ابتدا بر روی دست پاشیده شود و سپس موها به‌ وسیله آن آغشته و حالت‌دهی شوند. این روش به‌خصوص برای حفظ قوام و کیفیت موها بسیار موثر است. در این حالت، تعداد اسپری‌ها نیز مشابه موهای مرطوب خواهد بود.

#### معرفی برند رولون

برند رولون، با قدمتی بیش از 90 سال، از زمان تاسیس در سال 1932 توسط برادران روسون و فرد سومی با نام لاچمن، در صنعت زیبایی و آرایش شناخته‌شده است. کلمه رولون از ترکیب نام برادران روسون و حرف اول نام لاچمن پدید آمده است. این برند که با معرفی اولین محصول خود، نوعی لاک در رنگ‌های تیره، به نوآوری در صنعت آرایشی اشاره داشت، در طی سال‌ها همواره در حال گسترش و بهبود محصولات خود بوده است. 

رولون در دوران جنگ جهانی دوم نیز برای ارتش محصولات آرایشی تولید می‌کرد و برای این اقدام شجاعانه، از طرف مقامات مربوطه، نشان شجاعت دریافت نمود. از دیگر دستاوردهای این برند، معرفی برند چارلی در سال 1973 است که به تولید عطر و ادکلن اختصاص داشت و با نمایش زنان مستقل و جسور در تبلیغات، مفهومی جدید از قدرت و استقلال را ترویج کرد.

توسعه و گسترش رولون با خرید برند الیزابت آردن در سال 2016 به اوج خود رسید و این برند را به یکی از بزرگترین شرکت‌های مد و فشن تبدیل کرد. 


اسپری موی 10 کاره رولون یونیک وان به‌عنوان یک محصول جامع در مراقبت از مو، تمامی نیازهای مصرف‌کنندگان را پوشش می‌دهد. با ویژگی‌های متنوع خود، این محصول نه‌تنها به حفظ و ترمیم کیفیت موهای آسیب‌دیده کمک می‌کند، بلکه به‌عنوان دوست موهای شما در برابر چالش‌های روزمره عمل می‌نماید. با توجه به تجربه غنی و موفقیت‌های برند رولون، می‌توان به کیفیت و کارآیی این محصول اطمینان کامل داشت.

مشخصات کلی

  • خصوصیت
    براق کنندهحجم دهندهتقویت کنندهنرم کنندهتغذیه کنندهطراوت بخشترمیم کننده
  • مخصوص
    انواع موها
  • مناسب برای
    آقایان/خانم ها
  • ویتامین
  • عصاره
  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور سازنده
    آمریکا
  • سایرتوضیحات
    آبرسان تقویت کننده ترمیم کننده براق کننده حالت دهنده حجم دهنده نرم کننده محافظت کننده خوشبو کننده

اصالت کالا

  • اصالت کالا
    اصل
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
ارتباط با لیدی لرد 💬
🥰😍 منتظر صدای گرمتان هستیم 💬
(نشان،بله،ایتا،واتساپ،اینستاگرام،تلفن های تماس)